В турбокомпресора, който изстисква всички тези коне от малкия блок, използва променлива геометрия. С него, Фиат 500 ще предостави 8% по-нисък разход на гориво в градски условия в сравнение с предишната версия. Подобреното окачване, посочено по-горе е с произход от Фиат Абарт и използвано за спортната версия на Фиат 500. Освен, че ще бъдат включени на варианта, който ще получи новия двигател, окачването с анти-ролбар вече се използва на Фиат 500C и скоро ще обхваща цялата линия на Фиат 500.
11.12.2009 г.
Фиат 500 получава 95к.с. и MultiJet II
В турбокомпресора, който изстисква всички тези коне от малкия блок, използва променлива геометрия. С него, Фиат 500 ще предостави 8% по-нисък разход на гориво в градски условия в сравнение с предишната версия. Подобреното окачване, посочено по-горе е с произход от Фиат Абарт и използвано за спортната версия на Фиат 500. Освен, че ще бъдат включени на варианта, който ще получи новия двигател, окачването с анти-ролбар вече се използва на Фиат 500C и скоро ще обхваща цялата линия на Фиат 500.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар